دانلود Northern Tale 4 – بازی افسانه شمالی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Northern Tale 4 – بازی افسانه شمالی
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 618
نویسنده : amin.amin

Northern Tale 4 چهارمین نسخه از بازی افسانه شمالی در سبک استراتژیک و مدیریتی برای PC می باشد که کمپانی Realore آن را در ۲۰۱۴ منتشر کرده است. پادشاهی Ragnar باری دیگر به خطر افتاده و دشمنان در حال ضربه زدن به آن هستند. نیرو های اهریمنی و شیاطین در حال لشگرکشی به سرزمین هایتان هستند و اگر دیر بجنبید، کنترل امور از دستتان خارج خواهد شد.

دانلود Northern Tale 4 - بازی افسانه شمالی

مهم ترین وظیفه ای که در طول بازی Northern Tale 4 بر عهده خواهید داشت، مدیریت منابع می باشد. منابع مختلف غذایی و غیر خوراکی در حال از بین رفتن هستند. اگر بتوانید به درستی از این منابع در صدد رسیدن به قدرت بهره ببرید، بدون شک موفق خواهید شد. برای این کار باید از چند کارگر ماهر کمک بگیرید و به مرور زمان، تعداد این کارگران را افزایش دهید. طبیعتا، هر چه قدر که فشار کاری بالاتر برود، به افراد بیشتری برای جمع آوری مواد اولیه نیاز خواهید داشت.

 

باارزش ترین چیزی که در این بازی می توانید جمع آوری کنید، طلا می باشد. این آیتم ارزشمند در Northern Tale 4 به سختی به دست می آید. حتی ممکن است در یک مرحله نتوانید طلایی به دست بیاورید. بعد از طلا، منابع معدنی از جمله آهن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اما اگر بخواهید مواد غذایی تهیه کنید، به وفور در مناطق جنگلی یافت می شود. البته در برخی از مراحل، جمع آوری مواد غذایی نیز برایتان مشکل خواهد بود. چرا که همه چیز محدود بوده و در صورتی که نتوانید به درستی مدیریت کنید، قادر به اتمام مرحله نخواهید بود. بعد از موفقیت هایی که شرکت سازنده بازی Northern Tale 4 در سه نسخه قبلی بر روی کامپیوتر و گوشی های هوشمند داشت، این نسخه برای دوستداران این مجموعه عرضه گردیده است. شاهد گرافیکی بهبود یافته با گیم پلی به مراتب جذاب ترین در این ورژن از بازی افسانه شمالی خواهید بود.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8

CPU: 1.4 GHz

RAM: 1536 MB

DirectX: 9.0

Hard Drive: 742 MB

حجم فایل : ۵۳۰.۸۹ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Northern Tale 4 , دانلود بازی افسانه شمالی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: